LOL / TROLL
Ce membre a été banni de FTS, en raison de manquements répétés au règlement. Un membre peut être banni automatiquement si sa note descend trop bas (ou trop vite), ou manuellement par un modérateur. Les propos de ce membre n'engagent que lui et ne reflètent pas les opinions des utilisateurs de FTS.
Il a 22-23. Y'a pas d'âge pour être AFC 
Ce membre a été banni de FTS, en raison de manquements répétés au règlement. Un membre peut être banni automatiquement si sa note descend trop bas (ou trop vite), ou manuellement par un modérateur. Les propos de ce membre n'engagent que lui et ne reflètent pas les opinions des utilisateurs de FTS.
Humm je tappais dans les 20/21.
http://thesocialsecrets.com/2008/11/dep ... community/MaryMorgane a écrit :Qui est en dépression?
Depression and the PUA Community
I’ve realized that a lot of guys in the pick up community suffer from depression.
Some guys have it more severe than others, but it almost feels like everyone i’ve met in the community has some sort of mental imbalance. Some guys have delusional confidence, and think they are master pick up artists when they’ve realistically never opened a set in their lives. Or worse, guys that think they are pick up gods when they really just creep girls, and other guys out.
But, those arn’t the guys i’m talking about today. I want to address the guys that have some sort of depression…because I myself, suffer sometimes as well. Personally, I can never just be content, I always need to be doing something, or working towards something to be happy. It has it’s usefulnesses as well, it gives me hard core motivation to get things done, and forces me to want to learn and master new tasks. But sometimes, I wish I could just be happy doing nothing. But is that what “normal” is? Being content not achiving greatness? Or is wanting to strive to be better and have more actually the real norm?

I do think it’s unhealthy to base our happiness and self worth on external factors, like when the last time we got laid, or how good we are at pick up. But I do think it’s perfectly healthy if not a gift, to not be easily satisfied, so that we have the drive for greatness.
Most, if not every pick up instructor and guru I’ve met….and I’ve met and hung out with most guys in the community that are well known, and i’ve noticed that none of them are normal. But I think that is what makes them great. Some examples:
Adam Lyons – Can be ultra extremely warm if he likes you, and then ultra extremely cold if you do something to piss him off. Which is not like normal people who are generally luke warm, and half cold. Pros: Can make you feel like your heart is melting even when you first met him, Cons: Can break your heart even faster
Asian Playboy “JT” – Gets into full on hardcore modes when he’s on, he’s on, and nothing gets in his way. Pros: Unstoppable confidence and drive Cons: Can be too hardcore almost dangerous
Sinn – Studies and stalks pick up material more than anyone in the community and has an instainable desire to know the newest and best theories and methods that come out. In fact, I bet you he is reading this post right now. Pros: Extremely knowledgable, always on the cutting edge of technology Cons: Can become too obsessed and entrenched
Mystery – Thinks the entire world is a game that he needs can control, and he needs to always be the center of attention. Pros: Amazing at game, great at self-analyzing and control Cons: Hard to have a normal conversation with, and turn off the game
And there are others too, Vince Kelvin, Juggler, Matador, Ross Jeffries, none of these guys are “normal” but I really don’t think it’s a bad thing. Us guys in the pick up community, are gifted in a sense. A lot of us needed to find the community to realize that it’s okay not to be like every other person in the world that is perfectly content being herd like sheep, as we are wolves amongst them.

Bon l'article je m'en fou un peu . Mais, me semblait bien
Vire le de facebook il comprendra ^^
Après il arrivera sur FTS 
"Bonjour, je suis AFCdeLossenia. Je me suis inscrit ici a cause d'une fille. J'ai suivi la méthode de Charisma sur l'indirect game en lui proposant un massage et de venir voir ma télé mais elle refuse. En plus elle m'a défacebookclosé parce que j'ai dis que je ne voulais pas de sexe. Elle est folle de moi mais se retient, j'en suis sur. Aidez-moi s'il vous plait!" 
Nan je vais pas le retirer de mes contacts ! A part ça, je l'aime bien.
Mais MM tu confonds tooouuuut ! C'est pas lui qui m'a demandé de venir voir sa grosse TV, c'est encore un autre.
Mais MM tu confonds tooouuuut ! C'est pas lui qui m'a demandé de venir voir sa grosse TV, c'est encore un autre.
Quelle journée épuisante. A peine levé à 9H15 j'ai du me préparer en trombe en 15 minutes, partir à 9H33 et arriver de justesse à l'heure pour 10H00. J'ai pas mangé du petit déjeuner jusqu'à maintenant et j'ai aussi courru pour arriver à l'heure l'après midi.
Mais mon week end de 4 jours est enfin arrivé.
Mais mon week end de 4 jours est enfin arrivé.
Ah ben en même temps, vu qu'ils s'appellent tous AFC, je peux pas deviner moi.
Worldreams, c'est pour compenser les journées ou tu te lève a 15h. Bienvenue dans le monde des adultes
Worldreams, c'est pour compenser les journées ou tu te lève a 15h. Bienvenue dans le monde des adultes
Les modos ils disent pas à tout le monde d'aller se présenter pourtant.